Otkrijte kako organizacija eventa i duck face rule idu zajedno! Inspirirajte se idejama za WOW efekt o kojem će svi pričati
STVORITE EVENT S OSJEĆAJEM

Zamijenite "ups" s "uvp" unique value proposition! Odnosno kreirajte event koji će biti jedinstven te imati dodanu vrijednost koja će u današnje vrijeme najviše biti vidljiva na društvenim mrežama. Naime, svi event organizatori složit će se da je jedan od pokazatelja uspješnog eventa kada Facebook i Instagram preplave fotografije i statusi s događanja. Stvorite poseban osjećaj, spojite zabavu i business te budite opušteni i profesionalni u isto vrijeme.


SVE STAVITE U TABLICE – OSIM EMOCIJA
Nakon što znamo kakvu vrstu eventa želimo jednako je važno odrediti budžet. Troškove je najpraktičnije zapisivati u tablice znane kao spreadsheets, a za cjelokupno planiranje možete koristiti aplikacije kao što su Trello ili Asana. Kod budžetiranja na umu uvijek treba imati i nepredvidive troškove. Zamislite situaciju u kojoj organizirate event na otvorenom, ali odjednom počne padati kiša.
Upravo je za takve situacije važno imati plan B koji u Clubhouse Golfu možete vrlo lako provesti u djelo. Opcija evenata na otvorenom usred predivnih golf terena, na terasi ili u dvoranama predstavlja funkcionalnu lokaciju na kojoj možete žonglirati između ova dva svijeta i prilagođavati event prema nečem nestabilnom baš kao što je vremenska prognoza. Dodatne informacije o opremljenosti dvorana, organizaciji evenata te besplatnom parkingu i wifi-u možete pronaći ovdje.
Neki od najvažnijih troškova koje ima gotovo svaki event:
Živimo u vremenu kada je događanja uistinu jako puno; na raznim lokacijama, različitih tema, seminara, konferencija, festivala, usred tjedna, preko vikenda. Svatko od nas posjeti ih nekoliko godišnje, no pri organizaciji vlastitog eventa mudro je promisliti kako obične stvari učiniti zanimljivijima. Kako napraviti nešto inovativno, kako doći do onog WOW efekta kod publike zbog kojih se eventi pamte!
Upravo je za takve situacije važno imati plan B koji u Clubhouse Golfu možete vrlo lako provesti u djelo. Opcija evenata na otvorenom usred predivnih golf terena, na terasi ili u dvoranama predstavlja funkcionalnu lokaciju na kojoj možete žonglirati između ova dva svijeta i prilagođavati event prema nečem nestabilnom baš kao što je vremenska prognoza. Dodatne informacije o opremljenosti dvorana, organizaciji evenata te besplatnom parkingu i wifi-u možete pronaći ovdje.
Neki od najvažnijih troškova koje ima gotovo svaki event:
- Najam prostora
- Hrana i piće
- Tehnička oprema
- Glazba
- Govornici
- Dekoracije
- Program
- Pokloni
Živimo u vremenu kada je događanja uistinu jako puno; na raznim lokacijama, različitih tema, seminara, konferencija, festivala, usred tjedna, preko vikenda. Svatko od nas posjeti ih nekoliko godišnje, no pri organizaciji vlastitog eventa mudro je promisliti kako obične stvari učiniti zanimljivijima. Kako napraviti nešto inovativno, kako doći do onog WOW efekta kod publike zbog kojih se eventi pamte!
Evo nekoliko ideja koje bi vam mogle poslužiti za razvoj vlastitog kreativnog koncepta:
- Specifičnost odabrane lokacije eventa iskoristite na jedinstven i cool način (primjerice golf terene ako se radi o teambuildingu, ali i zelenilo ako se radi o npr. prirodnoj liniji proizvoda)
- Razmislite koju vrstu hrane izabrati za svoj event i na koji način ju servirati (ako se radi o eventu putničke agencije hrana može biti u formi tapasa, a dekoracije prilagođene španjolskom stilu)
- Ponudite zabavan i koristan sadržaj, nešto u čemu će vaša publika uistinu uživati
- Obratite pozornost na izgled ulaza na vaš event te ga učinite efektnim (to se može postići cvjetnom instalacijom koja može poslužiti kao photo corner, balonima, glazbom)
- Neka dekoracije budu interaktivne (primjerice ako se radi o predstavljanju novog gina, kao dekoracije na stolu možete postaviti staklenke sa začinima poput borovice, crvenog papra, pupoljaka ruže te će vaši gosti moći sami začiniti svoj gin tonic i razmjenjivati dojmove s drugim gostima)
- Iskoristite mogućnosti rasvjete na najbolji mogući način
- Razmotrite opciju tematskog eventa (ako se radi o luksuznom proizvodu ili usluzi dobar primjer može biti The Great Gatsby)
- Osigurajte goodie bag za sve (neka to bude koristan i originalan poklon ili kombinacija više manjih poklona vaših sponzora koji će zaista razveseliti goste)
DOBAR I UIGRAN TIM MOZAK JE SVAKOG EVENTA

